Manuální dopravník je tvořen pojezdovou dráhou složenou ze dvou ocelových tenkostěnných otevřených pravoúhlých symetrických profilů, které jsou zavěšeny na nosné ocelové konstrukci. Nosná ocelová konstrukce tvoří společně s pojezdovou dráhou ocelový rošt, který může být uložen na nosných sloupech z tenkostěnných trubek, nebo zavěšen na ocelovou konstrukci haly. Dopravu břemene zajišťují vozíky, které jsou složeny ze dvou podvozků, na kterých je uložena páteř vozíku, která je upravena pro přepravu břemen. Manipulace vozíků v dráze je ruční. Pro zajištění větvení dráhy je podvěsný dopravník opatřen výhybkami s elektropneumatickým ovládáním směru. Řízení výhybky je ruční, nebo automatické. Možnost vřázení váhy do dráhy s napojením na sběr dat. Nosnost vozíku je 600kg.
Manuální podvěsné dopravníky